brand-it

Een goede basis; ontwerp van een brand

Op een goede basis kun je bouwen. Goed om hier voldoende tijd aan te besteden! Als je de tijd neemt voor het maken van een goede basis zullen alle vervolgstappen minder tijd kosten. Een investering in de toekomst dus.

En of je nu zelf met je acties aan de slag gaat, of dit laat doen door een vormgever, het is heel handig om een tool in handen te hebben waaruit duidelijk blijkt wat jouw brand moet uitstralen. Welke kleuren worden er gebruikt? Welke lettertypes? Wat voor soort foto’s, of misschien juist illustraties?

Als ondernemer of bedrijf is het belangrijk om na te denken over jouw kernwaarden. Wat vind je echt belangrijk? Wat wil je dat jouw merk uitstraalt? Wat voor gevoel wil je dat jouw doelgroep heeft bij jouw merk?

En de doelgroep, ook iets om over na te denken. Want als je precies weet wat jouw doelgroep is, weet je ook of je ze beter online of offline kunt benaderen. En via welke kanalen.

brand-it

E

logo

E

brandboard

E

visitekaartje

E

briefpapier

E

word-template

E

enz

v

tell-it

Informeer en inspireer jouw doelgroep

sell-it

Vormgeving van jouw acties en reclamematerialen

Vraag nu een gratis sparsessie aan

6 + 7 =