tell-it

Informeer en inspireer jouw doelgroep; opmaak informatief materiaal & communicatie

Een geinformeerde doelgroep is een betrokken doelgroep. Belangrijk dus om je doelgroep te informeren en op de hoogte te houden van ontwikkelingen.

Deze doelgroep kan intern zijn (je medewerkers), dit zijn de ambassadeurs voor je bedrijf dus belangrijk dat zij op de hoogte en tevreden zijn. De doelgroep kan ook extern (je klanten) zijn.

Informeer je doelgroep periodiek door middel van een personeelsblad, bedrijfsblad of nieuwsbrief. Of informeer je doelgroep incidenteel, bijvoorbeeld over een bepaalde actie of verandering binnen je bedrijf. Heb je wel eens nagedacht over het maken van een magazine? Met interviews en leuke achtergrondartikelen. Bijvoorbeeld omdat je bedrijf een jubileum te vieren heeft. Dat wordt zeker gewaardeerd!

We helpen je graag bij het maken van de beste keuze, idee├źn voor de inhoud en natuurlijk de vormgeving hiervan!

v

tell-it

E

bedrijfsblad

E

nieuwsbrief

E

personeelsblad

E

magazine

E

boek

E

vormgeving voor jubileum

E

enz

brand-it

Logo- en huisstijlontwerp voor een goede basis

sell-it

Vormgeving van jouw acties en reclamematerialen

Vraag nu een gratis spar-sessie aan

12 + 6 =